Espanyol

LD Sports, nou patrocinador fins al 2023

Espanyol. La plataforma audiovisual xinesa lluirà al frontal de la samarreta i agafa el relleu de Rivera Maya. L’entitat duplicarà els seus ingressos amb aquest nou patrocinador

LD Sports s’ha convertit en el nou patrocinador principal del club fins al 2023. La marca asiàtica apareixerà al frontal de la samarreta de joc i a la màniga de la samarreta del primer equip masculí. El logotip també estarà present en la publicitat estàtica de l’estadi i els serveis Hospitality. El nou patrocinador, grup de comunicació especialitzat en contingut esportiu, també generarà, de manera conjunta, continguts entre l’àrea de comunicació del club emparat en l’estructura audiovisual d’LD Sports.

Aquest acord, signat avui entre el director general corporatiu, Roger Guasch i el director de Desenvolupament de Negoci d’LD Sports, Justin Tan serveix per agafar el relleu a Rivera Maya. L’empresa mexicana lluïa al frontal de la samarreta des del 2017. Seguirà sent patrocinador del club però el seu logotip lluirà a la màniga. L’acord és per dos anys amb dos més d’opcional si es compleixen una sèrie de clàusules. “L’Espanyol tindrà un increment dels seus ingressos però no parlem mai de quantitats”, ha dit Toni Alegre, director de màrqueting de l’Espanyol, tot i que va deixar entreveure que seria el doble que l’anterior patrocinador del frontal. “Estàvem en el top 7 d’ingressos per samarretes de la lliga i ara podríem situar-nos en el sisè”, ha reblat Alegre

Wu lei, clau.

L’acord amb LD Sports arriba gràcies a la potencialitat de Wu Lei. El davanter xinès és una autèntica estrella al seu país i el nou patrocinador té el seu principal radi d’acció al continent asiàtic on té diverses plataformes i és una referència dins de la indústria audiovisual esportiva. “Portar a Wu Lei és el que ens ha donat el pas definitiu perquè LD Sports estigui amb nosaltres però hi ha una feina que es remunta a un any abans on ja portàvem picant pedra”, ha dit Roger Guasch que ha agraït el treball de Toni Alegre, director d’esponsorització de l’Espanyol que ha portat la negociació de manera directa.”Teníem com a objectiu un tema econòmic però també buscaven un valor afegit i tenir un soci estratègic en una zona de rellevància, com és la Xina, pel nostre creixement en aquella zona. És un win-win per a tots i LD Sports compleix amb tot el que volíem” “L’Espanyol és un pont per connectar Àsia amb Europa i estem contents amb aquesta acció. L’Espanyol té una base solida d’aficionats a Àsia”, ha apuntat Justin Tan.

Nou format audiovisual.

D’altra banda, el club també ha presentat com a novetat per la temporada 2019-20, el RCDE Stadium serà un dels dos únics estadis la lliga que passarà a tenir una retransmissió virtualitzada dos partits a l’any a tenir un sistema de virtualització del senyal de televisió. Això permetrà segmentar les retransmissions i personalitzar missatges diferents. Una tecnologia que permetrà incrementar el nombre de marques específiques per a les retransmissions al satèl·lit per Àsia. “El Wanda i el RCDE Stadium són els dos únics estadis que tenen aquest sistema. Això permet canviar els leds virtuals de publicitat al voltant del terreny de joc en les retransmissions televisives i ampliar el nostre ventall de patrocinadors”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.